domingo, 2 de noviembre de 2008

Krisiaren aurrean hedabide digitalak osasuntsuago

Krisiaren oihartzuna belarrietatik irten ere egiten ez zaigun honetan, hemen ere krisi hitza aipatu behar dugu. Izan ere, Kazetaritza Berriaren Nazioarteko III. Kongresuan hedabide digitalek krisia ondoen jasango dutela esan zuten. Egunkari idatziek publizitatetik lortzen dituzten diru-sarrerak beheraka doaz. Zenbait hedabide tradizionaletan gainera, publizitatea da diru-sarrera bakarra, hedabide pribatuen kasuan esaterako.

Gaur egun, hedabide gehienek, beren webguneak dituzte, eta hauetan beraien eskaintza handiagoa da. Berria dugu adibide egokia kasu honetarako. Webgunean bertan egunkariaren edizio digitalaz gain,bideoak ikus daitezke eta irakurleak berak parte hartze zuzena izan dezake, iritzia ematen edota elkarrizketa digitalerako galderak eginez esaterako.

Era horretan, hartzailea gertuago izaten da, eta batez ere, hartzailearen iritzia errazagoa da jakiten. Hitz batean, kazetaritza herrikoiago bat egiten da.







No hay comentarios: